ua ru

Центр іноземних мов "ASAP"

м. Вінниця, вул. Ак. Ющенка, 6
м. Вінниця, вул. Немирівське шосе, 69
тел.: 50-92-45, моб.: (096) 390-00-90

мапа проїзду

Поради для батьків

Хотілося б сподіватися, що наші заняття не залишать байдужими ваших дітей і прищеплять їм інтерес та любов до англійської мови. Ми включаємо в наші заняття багато веселих ігор, пісень, віршів та історій, які не тільки цікаві, але й пізнавальні. Діти не тільки засвоюють прості форми спілкування англійською мовою, а й починають знайомитися з культурою інших народів.

Але на початку цього нового великого шляху дітям ніяк не обійтися без допомоги дорослих - нас, вчителів, і вас, шановні батьки. Ми як педагоги знаємо, що багато батьків дуже хочуть допомогти своїм дітям, але часто не знають як. Тому хотілося б дати деякі поради, які могли б допомогти зробити вивчення англійської мови легким і захоплюючим!

Як з дитиною вчити слова?

Використовуйте наступні прийоми:

  • попросіть дитину навчити словам когось із членів сім'ї;
  • разом з дитиною створіть скарбничку слів, в яку розміщуйте картки з пройденими словами - зошит чи альбом з вклеєними завданнями або коробочка з власними розрізними картинками;
  • розвісьте картки або іграшки із зображеннями та підписами (для вас насамперед) в кімнаті дитини;
  • дізнайтеся у педагога або придумайте власні ігри зі словами. Деякі діти запам'ятовують правила ігор і можуть розповісти про це вдома самі («Розумний папуга», «Що пропало?» Тощо);
  • вимовляєте кожне слово з певною інтонацією, ілюструючи його значення, а так само підключіть міміку і жести.

Ось побачите - рано чи пізно все, навіть найважчі, слова запам'ятаються!

Як навчити свою дитину правильно вимовляти слова?

У багатьох дітей на початку навчання англійській мові можуть виникати проблеми з вимовою. Постановка правильної вимови - це довгий процес, що вимагає великої кількості вправ на розвиток у дитини слуху, уміння відрізняти звуки від рідної мови, уміння правильно ці звуки вимовляти. Слухаючи промову педагога і аудіозаписи діалогів, історій, пісень, рифмовок і повторюючи за ними, дитина поступово оволодіває правильною англійською вимовою. Для додаткового тренування батьки можуть використовувати аудіозаписи вдома!

Чи повинна дитина переводити те, що почула?

Будь ласка, не змушуйте ваших дітей перекладати кожне слово! Якщо ви хочете переконатися, що він розуміє пропозицію, фразу або вірш, попросіть передати вас його загальний зміст - Про що це римування? Про кого ця пісенька? Що просить песик? Адже переклад - це непросте вміння, якому потрібно спеціально вчитися. Навчання перекладу починається з 5 класу у загальноосвітніх школах з англійською мовою в початковій ланці!

Що робити, якщо дитина не хоче займатися англійською?

Поговоріть з дитиною і з'ясуйте, чим викликане його небажання: йому нецікаво або важко? Постарайтеся зацікавити його за допомогою комп'ютерних ігор, навчальних програм або відео. Якщо у Вашої дитини виникли труднощі, порадьтеся з педагогом. Педагог підкаже Вам, як допомогти дитині запам'ятовувати нові слова, фрази і т. д. Адже є безліч маленьких секретів успішного навчання, яких дитина поки ще не знає!

Чи повинна дитина знати усі слова та фрази, почуті нею на заняттях?

Зовсім не обов'язково. Регулярно на заняттях діти отримують картки-завдання з переліком слів і фраз, яким дитина повинна навчитися до кінця року. Передбачається, що про значення інших слів з пісень, віршів дитина буде здогадуватися. Якщо ж Ваша дитина захоплена мовою, це дасть їй можливість дізнатися більше.

Чому на заняттях не пояснюють правила граматики? Чи будуть діти правильно розмовляти?

Коли дитина починає говорити рідною мовою, вона нічого не знає про граматику. Це говорить про те, що діти засвоюють граматику не через правила, а через зразки мови, які вони постійно бачать і чують. На наших заняттях діти також засвоюють мову не через пояснення граматики, а за допомогою багаторазового повторення рифмовок, простих пісеньок, віршів, фраз в іграх. А навчання граматиці почнеться в середній школі.

Як допомогти дитині, якщо вона пропустила заняття?

Не турбуйтеся! Попросіть у педагога картку-завдання, приділіть новому матеріалу довше уваги. Ви можете також послухати відповідне заняття на аудіозаписі разом вдома. Заняття будуються так, що б весь матеріал повторювався в подальшому і дитина могла легко надолужити пропущене.

Мені здається, що моя дитина не засвоює матеріал. Що робити?

Не будьте занадто вимогливі, це ж тільки початок! Якщо дитина із задоволенням ходить на заняття, охоче розповідає про те, чим займається в класі, все не так вже погано! Наша головна мета - розвинути і підтримувати інтерес до мови. Абсолютно нормально, якщо на початку дитина відповідає на запитання вчителя лише жестами або окремими словами. У цей час вона непомітно (навіть для самої себе!) «всмоктує» мову, яку чує. Згадайте, адже саме так відбувалося і з рідною мовою. Спочатку дитина Вас тільки слухала, потім почала жестикулювати у відповідь і, нарешті, стала відповідати Вам окремими словами і фразами. Тому не квапте дитину, дайте їй час освоїтися з новою мовою.

Ні в якому разі не змушуйте маленьку дитину розмовляти, цього не повинно бути ні при самостійному (домашньому) навчанні, ні при навчанні в дошкільному закладі. Дитина сама прийде до цього, коли буде готова, розмовляйте з нею, читайте книжки, дивіться мультфільми, нехай копиться пасивний словниковий запас, спочатку дитина почне розуміти вас, а пізніше і заговорить. Дитина повинна навчатися в обстановці любові і чуйності, в напруженій обстановці від занять не буде користі.